فروش بطری پلاستیکی
خانه / پریفرم / عرضه کننده پریفرم دهانه ۱۲۰ در بازار

عرضه کننده پریفرم دهانه ۱۲۰ در بازار

عرضه کننده پریفرم دهانه ۱۲۰ در بازار این محصولات را در اشکال و رنگ های متفاوتی به مشتریان معرفی می کند. پریفرم ها در واقع بهترین مواد انتخابی مناسب برای ساخت بطری های بسته بندی هستند زیرا دارای ویژگی های مطلوب و شاخص می‌باشند.

عرضه کننده پریفرم دهانه 120 در بازار

مراحل تولید پریفرم دهانه ۱۲۰

مراحل تولید پریفرم دهانه 120 پریفرم ها امروزه به عنوان بهترین ماده انتخابی برای ساخت انواع بطری های بسته بندی در صنعت شناخته شده هستند. در راستای این موضوع واحد های تولیدی بسیار زیاد روی کار آمدند که می‌ توانند مراحل تولید پریفرم را به روش ها و به کمک پلیمر های متفاوت انجام دهند.

در طراحی و تولید پریفرم ها در برند های مختلف از پلاستیک های مختلف استفاده می شوند. اما معمول‌ ترین پلاستیک و پلیمر های که در تولید این محصولات به کار گرفته می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • پلی ونیل کلراید
  • پلی اتیلن
  • پلی پروپیلن 
  • پلی کربنات
  • پلی اتیلن ترفتالات

به منظور تولید انواع دهانه پریفرم، این محصولات به کمک فرایند های اکستروژن مذاب و در راستای باد کردن پلیمر در قالب های مختلف انجام می شود. به عبارت دیگر مراحل تولید پریفرم شامل دو مرحله است. در اولین مرحله پریفرم ها توسط تزریق مذاب کریستاله در قالب تولید می‌ شوند و در مرحله بعدی نوبت قالب گیری و تولیدی دهانه پریفرم می‌رسد.

در راستای دستگاه‌ های بادکن پلیمر که در ابعاد و سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند پریفرم ها در دهانه های متفاوت مورد استفاده واقع می شوند. به عنوان مثال می‌ توان گفت در بازار انواع پریفرم با دهانه های مختلف موجود هستند و می‌توان این محصولات را در دهانه ۲۰، ۲۸،۳۰، ۱۲۰ و … مورد استفاده قرار داد.

مرکز خرید انواع پریفرم دهانه ۱۲۰

مرکز خرید انواع پریفرم دهانه 120 پریفرم دهانه ایران توسط برندهای معتبر به مشتریان معرفی می‌شوند. همانطور که در مبحث قبل تر گفته شد در ایران در زمینه تولید پریفرم جار دهانه در ابعاد مختلف برند های زیادی در حال فعالیت هستند که می‌توانند این محصول را از طریق فروشنده، با کیفیت بالا به مشتریان معرفی نمایند.

پریفرم دارای ابعاد مختلف است که مهمترین تقسیم بندی این محصول نیز از نظر سایز و ابعاد دهانه آن انجام  می شود. به عنوان مثال در بازار انواع پریفرم دهانه ۶۰، پریفرم دهانه ۲۰، پریفرم دهانه ۲۸ و … موجود هستند.

پریفرم ها به نوع طراحی می شوند که می توانند دارای مقاومت شیمیایی بالا و استحکام بالا باشند. همچنین این محصولات دارای خواص مطلوب مانند شفافیت و سبک بودن هستند و همین ویژگی ها و خواص، کاربرد آنها در صنعت بسته‌پریفرم ها در برند های متفاوتی طراحی می‌ شوند. در راستای این موضوع در بازار این محصولات از نظر ابعاد و سایز در نمونه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در مرکز خرید انواع پریفرم این محصولات در نمونه‌ های پریفرم دهانه گشاد و پریفرم دهانه تنگ به مشتریان معرفی می‌ شوند.

معمولاً در زمان خرید، دهانه پریفرم می تواند مشخص کند این محصول چه کاربردی می‌تواند داشته باشد. با تفسیر بهتر این موضوع می‌ توان گفت پریفرم دهانه ۲۸ به عنوان استاندارد ترین دهانه برای بسته بندی کردن مایعات بدون گاز و گاز دار استفاده می شود. در صورتی که انواع پریفرم دهانه ۱۲۰ می‌ تواند در بسته بندی کردن لبنیات و انواع شکلات استفاده کرد. پریفرم دهانه ۱۲۰ در گروه پریفرم های دهانه گشاد دسته بندی می شود و در اشکال مختلفی تولید می گردد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

شرکت پخش پریفرم ۲۰ لیتری اصفهان

بطری ها از جمله محصولاتی هستند که در زندگی روزمره به وفور مورد استفاده قرار می گیرند جنس این محصولات متفاوت بوده و هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. پریفرم 2

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید