فروش بطری پلاستیکی
خانه / پریفرم / شرکت پخش پریفرم ۲۰ لیتری اصفهان

شرکت پخش پریفرم ۲۰ لیتری اصفهان

بطری ها از جمله محصولاتی هستند که در زندگی روزمره به وفور مورد استفاده قرار می گیرند جنس این محصولات متفاوت بوده و هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. پریفرم ۲۰ لیتری نمونه ای از این محصولات است که رنگی شفاف دارد و در رنگ های مختلفی تولید می شود. پریفرم ماده اولیه برای تولید این بطری است که به کمک دستگاه هایی پیشرفته به درون قالب تزریق می شود. این محصول گنجایش های متنوعی دارد و به دلیل انعطاف پذیری بالا در هر محیطی قابل استفاده است. این شرکت با پخش پریفرم لیتری به خوبی نیاز مصرف کنندگان را تامین می کند. 

شرکت پخش پریفرم 20 لیتری اصفهان

مشخصات انواع پریفرم ۲۰ لیتری

مشخصات انواع پریفرم 20 لیتری پریفرم پلاستیکی دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که باعث تمایز و برتری آن نسبت به نمونه های مشابه شده است. وزن پریفرم سبک بوده و برای جابجایی و حمل و نقل مناسب است. مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی دارد و به همین دلیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

نمونه های ۲۰ لیتری گنجایش بیشتری دارند. تنوع رنگی در آنها بالا بوده و می توان برای مواد مختلف مصرف کرد. از نظر شکل ظاهری هم در مدل های متفاوتی تولید می شوند و برخی دارای دسته می باشند که برای جابجا کردن راحت تر هست‌. از دیگر مشخصات می توان به مقاومت بالا در مقابل فشار و نوسانات جوی اشاره کرد. 

بطری هایی که از جنس پریفرم یا پت هستند رنگ شفافی دارند به طوری که مواد درون آن به خوبی قابل مشاهده است و علاوه بر این نرخ مناسبی را هم به خود اختصاص می دهند. 

قیمت روز پریفرم ۲۰ لیتری در ایران

قیمت روز پریفرم 20 لیتری در ایران قیمت روز پریفرم دارویی در ایران بر اساس سایز و کیفیت و نوعی که محصول دارد مشخص می شود. این نرخ روز را می توانید از طریق این سایت به صورت آنلاین دریافت کرده و پس از مقایسه محصولات، خرید ایده آل خود را انجام دهید. اطلاع از قیمت روز به شما کمک می کند تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. 

بطری هایی که سطح کیفی بالاتر دارند و از مواد اولیه مرغوبتری ساخته شده اند مسلما در بازار با نرخ بیشتری به فروش می رسند. در صورتی که فروش به صورت عمده انجام شود محصول شامل تخفیفات بیشتری می شود و مشتری می تواند با پرداخت هزینه کمتر به خوبی نیاز خود را برطرف سازد. 

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا نرخ این محصولات هم با افزایش روبرو شود و این امر بر بازار خرید و فروش تاثیر گذار است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

عرضه کننده پریفرم دهانه ۱۲۰ در بازار

عرضه کننده پریفرم دهانه 120 در بازار این محصولات را در اشکال و رنگ های متفاوتی به مشتریان معرفی می کند. پریفرم ها در واقع بهترین مواد انتخابی مناسب برای ساخت بط

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید