فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / فروشنده معتبر بطری پت عرقیات در شیراز

فروشنده معتبر بطری پت عرقیات در شیراز

امروزه در بسته بندی عرقیات گیاهی و دارویی از بطری های پت استفاده می کنند. برای همین، این بطری ها از اهمیت بالایی برخوردارند و فروش آنها زیاد است‌. این شرکت به عنوان یک فروشنده معتبر می تواند انواع جدیدترین و باکیفیت ترین بطری پت عرقیات را در شیراز و شهرهای دیگر به فروش برساند تا شما بتوانید برای نیازتان آن را خریداری کنید.

فروشنده معتبر بطری پت عرقیات در شیراز

نحوه طراحی بطری پت عرقیات

نحوه طراحی  بطری پت عرقیات بطری پت نظیر بطری پت ۳ لیتری همان بطری های بسته بندی مایعات مثل نوشیدنی ها و عرقیات است‌ که با طرحهای گوناگونی وارد بازار می شود.

تولید این بطری در کشور ما توسط شرکتهای مختلفی انجام می شود که بیشتر آنها با مجهزترین دستگاهها و تجهیزات به ساخت بطری های پت می پردازند.

طراحی این بطری ها بسیار دقیق و با تکنولوژی روز است که می بایست از قبل طرحها توسط مهندسین ارائه داده شود و بعد برای تولید قالب اجرا شود.

تولید این بطری ها به وسیله دستگاه تزریق و این قالبها صورت می گیرد که از طرحهای جدید و مدرنی استفاده می شود. بطری های پت با دهانه های متنوع و وزنهای گوناگونی ساخته می شوند که می توانند برای انواع عرقیات مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی بطری پت و ساخت قالبها از دستگاه مجهزی بنام CNC انجام می شود که کاملا اتوماتیک و پیشرفته است و می تواند به بهترین نحو با متریال های جدید به تولید بپردازد.

طرحها در اندازه های متفاوتی ارائه داده می شوند که می توانند برای حجم های مختلفی بکار روند. انواع بطری هایی که طراحی می شوند شامل:

  • بطری پت آب
  • بطری پت گلاب
  • بطری پت آبمیوه
  • بطری پت نوشابه

مرکز تولید بطری پت عرقیات در ایران

مرکز تولید بطری پت عرقیات در ایران مراکز تولید بطری پت عرقیات و بطری پت روغن در ایران زیادند که هر کدام از آنها برندهای گوناگونی را برای محصولشان در نظر می گیرند.

بطری های تولید شده کیفیت های متفاوتی دارند و نگهداری عرقیات در آنها بسیار مناسب است، چون دارای درب پلمپ شده ای می باشند.

بطری های پت باعث خراب شدن عرقیات نمی شوند و از کیفیتشان کم نمی کنند، بلکه می توانند بهترین بسته بندی برای آنها باشند.

در ایران این بطری ها قیمت های گوناگونی دارد و با توجه به کیفیت و اندازه قیمت گذاری شده و به فروش می رسند.

تولید بطری های پت حتی می تواند به صورت سه بعدی هم انجام شود که می تواند مشتری بیشتری را جذب کند و کیفیت محصول را بالاتر ببرد.

فروش این بطری ها امروزه به صورت غیر حضوری هم انجام می شود تا شما بتوانید بطور مستقیم از درب کارخانه تولید آن را سفارش دهید و با قیمت های مناسب و ارزانی به خرید آن بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی ایران توسط برندهای متفاوت انجام می شود. در تولید بطری روغن زیتون از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما مهمترین پلا

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید