فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / مرکز خرید بطری پلاستیکی بسته بندی با قیمت ارزان

مرکز خرید بطری پلاستیکی بسته بندی با قیمت ارزان

امروزه بطری های پلاستیکی از مواد بسیار متنوعی تولید می شوند و هر کدام، کاربرد خاصی دارند. انواع بطری پلاستیکی بسته بندی، با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، تولید شده را می توان به قیمت درب کارخانه از مرکز خرید تهیه نمود و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کرد.

مرکز خرید بطری پلاستیکی بسته بندی با قیمت ارزان

ویژگی مهم بطری پلاستیکی بسته بندی چیست؟

ویژگی مهم بطری پلاستیکی بسته بندی چیست؟ از بطری پلاستیکی لیتری شفاف نظیر بطری پت ۳ لیتری، در تمام صنایع استفاده می شود، زیرا سبک، منعطف و مقرون به صرفه می باشند. کاربرد آن بیشتر برای نوشیدنی و آب آشامیدنی است، جنس آن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. از این محصول، جهت بسته بندی های گوناگون استفاده می شود.

از مزایای بطری های پلاستیکی:

  • قابلیت بازیافت
  • انعطاف پذیری
  • کم خطر بودن
  • قیمت مناسب
  • گنجایش زیاد
  • مقاومت در جابه جایی و ضربه خوردن
  • ساخت و فرم دهی آسان می باشد.

بطری پلاستیکی کتابی، در برابر ضربه مقاوم و بسیار پر کاربرد است و جهت بسته بندی جدید و خاص محصول، به کار می رود. از آن برای روغن موتور، دارو، روغن آشپزی، شیر، آبمیوه،دوغ و لبنیات، جوهر و نوشیدنی های گازدار و آب و موارد دیگر، استفاده می شود.

انواع بطری به صورت بزرگ، کوچک، متوسط، مخصوص دارو، شامپو، آب معدنی و انواع نوشیدنی، سموم و کودهای شیمیایی می باشد.

انواع کارخانه ها از جمله:

کارخانه های آب معدنی، مواد شوینده، مواد شیمیایی، مواد اشتعال پذیر، لبنیاتی و دارویی از ظروف پلاستیک جهت بسته بندی استفاده می کنند.

جنس بطری های دارویی، پت ( PET ) می باشد و به گونه ای است که، مانع تغییر پذیری دارو می شود، مقاومت مکانیکی آن در مقابل گازها، بالاست. در پوش پلاستیکی آن جهت پلمپ نمودن دارو، مطابق با استانداردهای بهداشتی تولید شده است. بطری های رنگی مانع نفوذ نور خورشید و تجزیه مواد داخل آن می شود که در تولید بطری پلاستیکی دارویی این موضوع، لحاظ می شود.

در تولید این محصول، جهت رنگی کردن بطری ها، از رنگ های گیاهی و طبیعی استفاده می شود، به این صورت که آن را در مواد رنگی غوطه ور می سازند. از مواد پلی اتیلن ترفتالات انواع بطری های پلاستیکی تولید می شوند.

مرکز تولیدی انواع بطری پلاستیکی بسته بندی

مرکز تولیدی انواع بطری پلاستیکی بسته بندی این محصول باعث شده تا اکثر کارخانه های تولیدی بتوانند انواع مواد خوراکی را در بسته بندی عالی قرار داده و به بازارها، ارائه کنند.

این مرکز با تولید انبوه بطری پلاستیکی نظیر بطری پت روغن با کیفیت، اقدام به فروش آن به صورت اینترنتی و بی واسطه، با نازلترین قیمت، نموده و در راستای تأمین نیاز مصرف کنندگان و رضایت مشتری تلاش می نماید.

بطری پلاستیکی بسته بندی درجه یک، در بسته بندی های ایمن و بهداشتی و قیمت ارزان، به سراسر کشور ارسال می گردد.

برای اطلاع بیشتر با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی ایران توسط برندهای متفاوت انجام می شود. در تولید بطری روغن زیتون از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما مهمترین پلا

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید