فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / فروش بهترین بطری پت نوشابه در کشور

فروش بهترین بطری پت نوشابه در کشور

بطری پت در واقع از پلی اتیلن تولید شده است که در صنایع تولید مواد غذایی مانند نوشابه از آن استفاده می شود. فروش بهترین بطری پت نوشابه در کشور به صورت عمده و با نازلترین قیمت مقدور می باشد.فروش بهترین بطری پت نوشابه در کشور

مشخصه مهم بطری پت نوشابه

مشخصه مهم بطری پت نوشابه بطری پت برای نگهداری انواع نوشیدنی مانند نوشابه تولید شده که از جنس پلی اتیلن می باشد. این پت دارای مشخصه های گوناگونی است که از مهم ترین آنها می توان قابل بازیافت بودن آن را نام برد. نماد بازیافت پت RPET می باشد و به این معنی است که قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارد. بازیافت بطری بت در تولید محصولات پلاستیکی و نگهدارنده های مواد خوراکی زیر به کار می رود:

  • تسمه
  • سخت افزار پلاستیکی
  • کیسه های زباله
  • ظروف پلاستیکی مواد شیمیایی

بازیافت بطری پت می تواند بخشی از سرمایه تولید کنندگان محصولات پلاستیکی و پلی اتیلن را برگرداند. از دیگر مشخصه های این بطری می توان به سازگار بودن آن با بدن انسان اشاره کرد. پت را می توان به راحتی لمس کرد بدون این که ضرری برای پوست داشته باشد. پت را می توان جایگزین بطری های شیشه ای کرد که از وزن سبک تر و قیمت ارزان تر برخوردار است.

مرکز تولید بطری پت نوشابه در تبریز

مرکز تولید بطری پت نوشابه در تبریز مرکز تولید بطری پت نوشابه و بطری پت روغن در تبریز به ساخت انواع این محصول از بهترین مواد اولیه شیمیایی می پردازد. در این مرکز ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته، تجربه فراوان، نیروی کار فعال و… موجب شده تا بهترین بطری ها را در انواع و اقسام گوناگون تولید شود. برای تهیه این نوع بطری روش های مختلفی وجود دارد که بستگی به نوع مواد اولیه مانند پلی اتیلن متراکم، پلی اتیلن کم تراکم و… متفاوت است.

همانطور که گفته شد کار بطری پت نگهداری از انواع نوشیدنی خوراکی است که باید در ساخت آن تمام اصول بهداشتی را رعایت نمود. بزرگترین خریداران این کارخانه، تولید کنندگان نوشابه هستند که همه روزه به صورت عمده به تهیه و استفاده از این بطری ها می پردازند.

بطری پت نوشابه و بطری پت ۳ لیتری دارای مدل و طرح های مختلف است که خریداران می توانند به سفارش طرح مورد نظر خود توسط کارخانه تبریز بپردازند. این نوع محصول دارای مزایایی است که باعث تولید انبوه آن به صورت شبانه روزی شده است. از مهم ترین مزایای استفاده از بطری پت می توان موارد زیر را نام برد:

  1. مقاومت بالا
  2. انعطاف پذیری
  3. قیمت ارزان نسبت به دیگر محفظه ها
  4. عدم تغییر ماهیت نوشیدنی داخل آن
  5. قابل بازیافت بودن
  6. سازگاری با محیط زیست

در این مرکز همچنین ضایعات بطری پت جمع آوری شده و به تهیه محصولات پلاستیکی دیگر پرداخته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی ایران توسط برندهای متفاوت انجام می شود. در تولید بطری روغن زیتون از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما مهمترین پلا

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید