فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / مرکز خرید بطری شیشه ای دارویی اصفهان

مرکز خرید بطری شیشه ای دارویی اصفهان

بطری شیشه ای دارویی در بسته بندی انواع داروها مورد استفاده قرار می گیرد. ظروف دارو باید دارای ویژگیهای خاص و استانداردهای متعددی باشند. در این مقاله به بررسی مشخصات بطری شیشه پرداخته و یکی از انواع با کیفیت آن یعنی شیشه دارویی اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

مرکز خرید بطری شیشه ای دارویی اصفهان

مشخصات انواع بطری شیشه ای دارویی خارجی

مشخصات انواع بطری شیشه ای دارویی خارجی بطری های دارویی از جنس های مختلفی نظیر پلاستیک و شیشه تولید می شوند. هر کدام از این موارد مصرف خاصی داشته و برای انواع خاصی از دارو مورد استفاده قرار می گیرند. بطری های شیشه ای دارویی اندازه های متنوعی داشته و محتوی انواع شربتها و داروهای نوشیدنی می باشد.

مشخصات مختلف این بطریها شامل ویژگیهای ظاهری آنها می باشد. این بطریها در اندازه هایی استاندارد تولید می شود. علاوه بر تفاوت در حجم مورد نظر برای بطری، اندازه دهانه آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

از دیگر مشخصات انواع بطری شیشه ای می توان به نوع درب آنها اشاره کرد. بعضی از آنها دربهایی فلزی دارند که از ورقه های نازک ساخته شده اند. برخی نیز دربهای پلاستیکی داشته که به طور محکمی بر روی آنها بسته می شود. البته این مسئله در ظروف دارویی بسیار مهم است که به طور کامل بسته شده و منفذی برای عبور هوا در آنها وجود نداشته باشد. چرا که این مسئله ممکن است باعث خرابی دارو شده و عواقب جبران ناپذیری برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

همچنین برخی از شیشه های دارویی هستند که دربهای آنها دارای قطره چکان می باشد. از این بطریها معمولاً برای بسته بندی و فروش داروی مورد نیاز کودکان استفاده می شود.

شیشه دارویی غالباً در رنگ قهوه ای تولید می شود. البته نوع بی رنگ و شفاف آن نیز به صورت معدود یافته می شود.

بطری شیشه ای خارجی دارو توسط واردکنندگان برای استفاده از آن در صنعت دارو سازی به کشور وارد می شود. همچنین شرکت بطری شیشه ای اقدام به تولید انواع این محصول می کند تا نیاز داروسازان را تامین کنند.

فروش ویژه بطری شیشه ای دارویی در ابعاد مختلف

فروش ویژه بطری شیشه ای دارویی در ابعاد مختلف همان طور که گفتیم بطری شیشه ای قهوه ای از انواع پر مصرف این محصول می باشد. علاوه بر این قضیه از نظر ابعاد بطری شیشه ای نیز برخی از آنها پر مصرف تر و برخی دیگر از استفاده کمتری برخوردارند.

شیشه های دارویی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. دلیل این امر جاگیری حجم های متفاوتی از دارو در آنهاست. چرا که دوره مصرف برخی از داروها طولانی تر از برخی دیگر می باشد.

شیشه های دارویی کوچک معمولاً ظرفیتی به اندازه ۶۰ میلی لیتر داشته و اندازه متوسط آن چیزی حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر دارو را در خود جای می دهد. همچنین شیشه بزرگ دارو به دلیل ابعاد بزرگتر آن می تواند حاوی ۲۴۰ میلی لیتر دارو باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع مختلف بطری شیشه ای دارو و دریافت لیست قیمت آنها با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی ایران توسط برندهای متفاوت انجام می شود. در تولید بطری روغن زیتون از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما مهمترین پلا

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید