فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / مرکز خرید بطری دارویی پت وارداتی

مرکز خرید بطری دارویی پت وارداتی

شرکت های داروسازی تامین کننده مواد غذایی و دارویی حیوانات خانگی، نیاز بسیار زیادی به تهیه انواع بطری های دارویی با کیفیت دارند تا محصول را در این بسته بندی ها به بازار عرضه کنند. یک بسته بندی مناسب می تواند تا زمان رسیدن محصول به دست خریدار، آن را در بالاترین میزان کیفیت و اثر گذاری قرار دهد و از تاثیر عوامل بیرونی بر کیفیت آن جلوگیری کند. بطری دارویی پت با بالاترین درجه کیفی در کشور تولید می شود و آماده ارائه به کارخانه های تولیدکنندگان این محصول می باشد. مرکز خرید بطری دارویی پت وارداتی

شرایط نگهداری بطری دارویی پت مرغوب

شرایط نگهداری بطری دارویی پت مرغوببطری داروی پت مرغوب را باید در دمایی نگهداری کرد که تغییر شکل ندهد و یا به علت گرمای بسیار بالا جنس آن کدر نشود. همانطور که متوجه شدید بطری های پت به گرما بسیار بیشتر از سرما حساسند و در مقایسه با بطری دارویی شیشه ای نیاز به توجه و نگه داری بیشتری دارند تا با همان کیفیت و مرغوبیتی که تولید می شود به دست خریدار برسد. 
این محصول را به شکل بسته بندی در باکس های بزرگ و یا به شکل فله در کامیونهای دارای اتاقک های تهویه هوا جابجا می کنند که کوچکترین مشکلی برای شکل و کیفیت آنها ایجاد نشود. 
بسته بندی بطری دارویی باعث می شود که از انباشتگی و یا فشار بر روی بطری ها که موجب تغییر شکل آن ها می شود جلوگیری شده و میزان پرت محصول کمتر باشد. 
بعد از پر شدن نیز نباید بطری ها را در دمای بالا نگهداری کرد زیرا ممکن است بر اثر گرما دارو و بطری واکنش شیمیایی بدهند و کیفیت بطری و دارو بسیار کاهش یابد. به همین علت پس از ریختن دارو ها در بطری نیز باید آن ها را با ماشین های یخچال دار و یا دارای اتاقک های تهویه جابجا کرد. 

نرخ خرید بطری دارویی پت درب دار

نرخ خرید بطری دارویی پت درب داربطری های دارویی پت درب دار بر اساس اندازه و میزان گنجایش آنها می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. بهتر است تا قبل از خرید به شکل کامل نرخ خرید بطری دارویی درب دار را بررسی کنید تا بنا بر میزان بودجه و قیمت محصول، تعداد مناسب را سفارش دهید. می توانید نرخ ارائه شده توسط برندهای متفاوت را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. 
از دیگر پارامتر های تاثیر گذار بر روی نرخ فروش بطری دارویی، جنس درب می باشد که در صورتی که از فلز باشد بدیهی است که قیمت بالاتری دارد اما عمدتا درب های تهیه شده برای بطری پت از پلاستیک فشرده می باشند و دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی ایران توسط برندهای متفاوت انجام می شود. در تولید بطری روغن زیتون از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما مهمترین پلا

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید