فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / فروش ویژه بطری پلاستیکی پلی اتیلن با کیفیت عالی

فروش ویژه بطری پلاستیکی پلی اتیلن با کیفیت عالی

استفاده از بطری های پلاستیکی در صنعت امروزی بسیار افزایش یافته است؛ زیرا بسیاری از محصولات قبل از این که در اختیار مشتریان قرار بگیرند در این بطری ها قرار گرفته و سپس وارد بازار می‌شوند. بطری پلاستیکی پلی اتیلن یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در این زمینه است. 

فروش ویژه بطری پلاستیکی پلی اتیلن با کیفیت عالی

مشخصات کامل بطری پلاستیکی پلی اتیلن

مشخصات کامل بطری پلاستیکی پلی اتیلن بطری های پلاستیکی معمولا برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین جهت باید دارای ویژگی هایی باشند که علاوه بر نگهداری محصول، به مواد غذایی هیچ آسیبی نرسانند.

به عنوان مثال یکی از ویژگی‌ های بارز بطری های پلی اتیلن این است که، این محصولات در برابر درجه حرارت بالا مقاوم هستند. یعنی اگر در این بطری ها مایع داغی ریخته شود یا برای مدتی طولانی در معرض نور آفتاب قرار بگیرند، آسیبی نمی‌بیند.

یکی دیگر از ویژگی های بطری های پلی اتیلن استحکام و مقاومت آنها در برابر ضربه است. این بطری ها به گونه ای مقاوم هستند که با نیروی بسیار بالایی فشرده می شوند و به راحتی تغییر شکل نمی دهند. 

بطری های پلاستیکی بعد از تولید، حدود ۳ ماه قابل استفاده هستند و می توان مواد غذایی و… را در آن ها نگهداری کرد؛ اما بعد از گذشت مدت مشخص شده بهتر است که از بطری جدیدی برای نگهداری مواد استفاده شود. 

ضایعات بطری پلاستیکی پلی اتیلن بسیار اندک است؛ به همین دلیل به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی کنند و همچنین این ضایعات به راحتی جمع آوری شده و تولیدی بطری پلاستیکی مجدداً آن ها را برای تولید محصولات دیگر، مورد استفاده قرار می دهد. 

مرکز تولیدی بطری پلاستیکی پلی اتیلن با قیمت مناسب

مرکز تولیدی بطری پلاستیکی پلی اتیلن با قیمت مناسب شرکت بطری پلاستیکی موظف است تا قبل از عرضه این محصول در بازار آن را از تمامی جهات مورد بررسی قرار دهد تا از کیفیت محصول تولید شده اطمینان کافی حاصل کند.

همچنین قیمت بطری پلاستیکی توسط همین شرکت تعیین می شود. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال سایز و اندازه این بطری ها با یکدیگر متفاوت هستند و قیمتی که برای هر نمونه تعیین می‌شود، متفاوت است. 

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار روی قیمت نهایی این محصول، هزینه‌ هایی است که تولیدکنندگان در مراحل اولیه صرف کرده اند. در نتیجه تولید کنندگان تلاش می کنند با کاهش این هزینه ها قیمت نهایی محصول را پایین بیاورند، تا امکان خرید و استفاده از این بطری ها برای عموم وجود داشته باشد. 

امروزه با وجود این که تولید پلی اتیلن اولیه هزینه‌ بر است، قیمتی که برای بطری های پلی اتیلنی در نظر گرفته می شود بسیار به صرفه و مناسب است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی

فروش مستقیم بطری روغن زیتون در بازار داخلی ایران توسط برندهای متفاوت انجام می شود. در تولید بطری روغن زیتون از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود اما مهمترین پلا

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید